شنبه، آبان ۰۲، ۱۳۸۸

تکذیب اخبار کذب علیه درویشان و سلامتی جناب آقای دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه - ارواحنا فداه

امروز شنبه دوم  آبانماه 1388  یکی از مراکز خبرگزاریهای  رسمی دولتی ( خبرگزاری فارس ) و روزنامه ابتکار و چند سایت و وبلاگ از طرفداران و حامیان متحجرین مذهبی در یک برنامه هماهنگ از قول سایت پرچم که گویا متعلق به یکی از افراطیون مذهبی است خبر کذبی را در خصوص دراویش سلسله گنابادی و وخامت حال قطب معظم این سلسله با تهمت و افتراء منتشر نموده اند .
در قحط الرجال انسانهای آزاده و فهیم ،در شبکه اطلاع رسانی کشور و محدودیت های تحمیلی بر آنها ،فضای حاکم بر اخبار ، برای تاخت و تاز عده ای دروغ پرداز که تنها صحنه ساز برنامه ریزان سیاست می باشند، مهیا گردیده است .
این جماعت که نان را به نرخ روز می خورند و تعهدی به رسالت خود ندارند صداقت گفتار را به ریشخند گرفته و طوطی صفت همان می گویند، که تفرقه افکنان و تمامیت خواهان می خواهند .
اینان تکمیل کننده پروژه ای شده اند که به موازات بایکوت خبری دراویش گنابادی بر موج فشارها بیفزایند و در جنگ با قانون و حقوق شهروندان کشور، سنگر به سنگر پیش روی نموده و خطوط مقاومت قانونمداری را شکسته و تمامی ارزشهای مذهبی و ملی را نابود نمایند. .
سایت مجذوبان نور، ضمن تکذیب این خبر اعلام می دارد قطب معظم سلسله نعمت اللهی گنابادی حضرت آقای حاج دکتر نورعلی تابنده  مجذوبعلیشاه ( ارواحنا فداه ) در سلامت کامل هستند و دشمنان و بدخواهان تصوف و عرفان حقیقی بدانند که با جعل خبر و تبلیغات سوء نمی توانند حقانیت صاحبان اجازه الهیه را زیر سؤال ببرند و این دروغ پردازیها هدفی جزء ایجاد بحران وآشوب و تفرقه در میان صفوف مسلمین نخواهد داشت و بازتاب سوء آن گریبانگیر آنها خواهد شد.
ای بسا کس را که صورت راه زد           قصد صورت کرد و بر الله زد
کوردلان گمان نموده اند که وادی عرفان وراهروان ائمه اطهار ( ع )، هم چون آل ابوسفیان برای مقام و جیفه دنیا تلاش می کنند و چون خود تشنه قدرتند و برای بدست آوردن آن دست به هر کار می زنند ؛ قیاس به نفس نموده و اولیاء الهی را از جنس خود پنداشتند .