چهارشنبه، مهر ۲۹، ۱۳۸۸

افتتاح سایت جزوه۱۲۱، انتشار بیانات حضرت آقای مجذوب علیشاه روحی له الفدا

هو
۱۲۱

سایت جزوه ۱۲۱ به نشانی اینترنتی ذیل، که شامل متن بیانات حضرت آقای حاج دکتر نورعلی تابنده(مجذوب علیشاه) میباشد در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفت.
بخشهای مختلف این سایت شامل شرح رساله پند صالح، مکاتیب عرفانی، گفتارهای عرفانی، جزوات موضوعی، شرح و تفسیر قرآن کریم، شرح کتابی مصباح الشریعه، شرح رساله حقوق و ،سایر بیانات عرفانی و مروری بر عناوین جزوات می باشد.
در بخش معرفی این سایت می خوانیم
بيانات حضرت آقاي حاج دکتر نورعلي تابنده (مجذوب‌عليشاه) قطب سلسله نعمت اللهي سلطانعليشاهي گنابادي، از زمستان سال ۱۳۸۶ جمع‌آوري، ويراستاري و موضوع بندي شد كه بخشي از آن پس از تكثير در قالب جزوه در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.
 با توجّه به آنکه پاسخ نامه‌ها و سؤالات را، عموماً درجلسات فقري بيان مي‌فرمايند و امکان پاسخ جداگانه به تک‌تک نامه‌ها و سؤالات نمي‌باشد، لطفاً مطالب جزوات را قبل از طرح سؤال به دقّت مطالعه بفرماييد.
با توجّه به آنکه تهيّه‌ي اين جزوات، مستقل از هر مؤسسه خيريه و انتشاراتي صورت مي‌گيرد و ارتباطي با مددکاري رضا ، انتشارات حقيقت و يا هر سازمان ديگري ندارد،‌ خواهشمند است جهت سفارش جزوات، فقط با شماره‌ تلفن ۸۲۴۲ ۵۸۳ ۰۹۱۲ تماس گرفته و يا از طريق اين سايت، ثبت سفارش نماييد.
خواهشمند است به منظور دسترسي هرچه بيشتر علاقه‌مندان بخصوص فقرا و ساير مؤمنين به مطالب اين جزوات، درصورتيکه بيشتر از يک جلد موجود داريد، به سايرين هديه نماييد و لطف نموده به جاي تكثير اين جزوات، تلفن و يا آدرس سايت را به ديگران اعلام بفرماييد.